joi, 5 mai 2011

Sunt si eu trenderita FAntastica !!

Chiar daca ,mai tarziu decat celelalte fete ,ma alatur si eu celorlalte trenderite FAntastice si , salut    Campania de Word Of Mouth trender – Fa NutriSkin  . Produsele mele  mele 
Loţiune de corp din gama Fa NutriSkin-Firming  cu Cafeină şi Ceai Verde (pentru toate tipurile de piele care au nevoie de un plus de fermitate) si
Deodorant din gama FA NutriSkin Maximum Protect -Deo Roll-on ,au ajuns intr-o zi in care eram  la serviciu si cat se poate de ocupata . Noroc ca baiatul de la TNT a fost asa  de dragut si a trecut pe acolo si mi le-a lasat la o colega . A inceput nebunia .La locul meu de munca sunt destul de multe femei care mai de care mai cochete si mai ingrijite .Bineintele ca acum ,dupa ce au vazut produsele s-ar fi inscris si ele la o campanie de testare gratuita (De ce nu ?! -au zis unele ). Le-am promis ca la urmatoare campanie pe care o organizeza Trender am sa le anunt sa se inscrie si ele  si ca acum o sa testam impreuna , cum  ne pricepem nol produsele  ! E placut sa-ti dai cu parerea si sa stii ca totusi ,undeva conteaza sau cineva  o asculta !
    Sa revenim la ale noaste : mi-a placut ca produsele au ajuns ele la mine ,fara ca eu sa merg la posta ...e mai simplu ...e pentru comozi !
    Sa o luam metodic :
-  deo roll-on are un miros placut , fresh,l-am aplicat  pana acum in fiecare zi .Momentan are eficacitate ,insa nu ma pot pronunta totalmente pentru inca a fost rece .Ramane putin umed ,in jur de 7-8 minute pana se usuca  ,insa mai am de testat ...vreau sa vad daca lasa urme albe pe haine...asta inca nu stiu .
-lotiunea de corp -aici nu m-am putut abtine si inca de la servicu am incercat-o. Initial pe maini -la fel si fetele  Lasa piele moale ,placuta la atingere cu un miros discret .. Acasa am inceput metodic pe tot corpul. Intra relativ repede in piele ...ma asteptam sa nu fie asa fluida ,insa nu ma deranjeaza ...Cand ma cremuiam eu asa de zor, am dat si pe calcaie si aici  a fost adevarata surpriza pentru mine ,a doua zi erau hidratate ,moi  ceea ce nu mi se intampla cu multe creme .Momentan mi-e bine ,sunt multumita .NU ma pot pronunta cu privire la fermitate ..mai trebuie sa testez.....
Oricum acum am cu cine sa schimb impresii doar le-am promis fetelor ca o sa transmit si parerea lor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu