miercuri, 13 aprilie 2011

MULTUMESC !

A trecut timpul , zilele s-au scurs , campania s-a incheiat .
N-am reusit sa scriu mai devreme impresiile mele finale . Am participat la campania Trender WOM pentru Ivatherm .
Vroiam sa multumesc acum , chiar daca mai tarziu , celor de la Ivatherm pentru generozitatea lor , pentru ca au avut incredere in noi si ne-au oferit acesta sansa de a le testa produsele si de a ne spune opiniile . Am spus-o mai demult : apa termala Herculane nu-mi lipseste din 2007 de cand am descoperit-o . De-a lungul timpului le-am mai incercat o parte din produse , insa pentru mine apa lor termala e de neinlocuit . Acum m-am indragostit de UNA -Anti-Aging contur ochi . In sfarsit pot sa spun ca mi-am gasit crema de ochi , care nu face o minune peste noapte si-mi sterge semnele vremii , insa e tot ce m-a multumit pana acum dintre toate produsele anti rid si anti-ageing incercate de mine !

Multumesc Ivatherm !

Multumesc Trender pentru ca prin intermediul vostru am descoperit UNA !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu